Творчий звіт вчителя трудового навчання та предмету «Захист Вітчизни» Смілянської загальноосвітньої школи I-III ст.№10 Пастушенка Сергія Степановича
Загальна середня освіта є основним пріоритетним направленням в освітній політиці країни, а педагог — один з тих, хто втілює її в життя.
Сучасна школа в умовах переходу на національну модель освіти потребує «нового» типу вчителя — такого, що творчо думає, володіє сучасними методами і технологіями освіти, прийомами психолого-педагогічної діагностики, способами самостійного конструювання педагогічного процесу в умовах конкретної практичної діяльності, умінням прогнозувати свій кінцевий результат.
Робота вчителя в міжатестаційний період та в період атестації – це надзвичайно важливий етап діяльності педагога. Атестація для вчителя стає перевіркою особистого зростання, можливістю поділитися з колегами своїми здобутками та екзаменом на компетентність.
Підсумком роботи вчителя в міжатестаційний період та в період атестації є творчий звіт педагога. Ця робота направлена на розвиток ініціативи учителя, узагальнення і поширення його досвіду, зростання авторитету. Це презентація творчих здобутків педагога та його вихованців за навчальні роки.
У кожного вчителя повинно бути «досьє успіхів», в якому відбивається все радісне, цікаве і гідне з того, що відбувається в житті вчителя.
Атестувався 2010-2011н.р.(квітень)
Міська олімпіада
2011-2012 н.р -Мелешко Анатолій (2 місце)
2012-2013 н.р -Тимошенко Іван(3 місце)
2013-2014 н.р – Довгополий Олександр (3 місце)
2015-2016 н.р – Бондаренко Дмитро (2 місце)
Міський семінар-практикум
Жовтень 2012-2013н.р - 3-D моделювання в проектно-технологічній діяльності вчителя та учнів.
Лютий 2012-2013 н.р -участь у Всеукраїнській науково-практичній з міжнародною участю інтернет- конференції «Досвід професійного саморозвитку педагогічного працівника на основі використання інформаційно-комунікаційних технологій та потенційних можливостей мережі Інтернет».( Теоретико-методологічні аспекти дистанційної освіти педагогічних працівників.)
Жовтень 2013-2014 н.р- створено власний сайт pastushenko.ucoz.ua.(Мої досягнення, позаурочна діяльність, науково-методична діяльність).
Листопад 2013-2014 н.р – 3 місце у конкурсі «Вчитель року» номінація Трудове навчання.
Лютий-березень 2013-2014 н.р - участь у створенні збірника «Розвиток творчого потенціалу вчителя- шлях до підвищення якості освіти.(Опис передового педагогічного досвіду).
Матеріали розкривають систему роботи ЗОШ I-IIIст.№10 щодо вдосконалення майстерності педагогічних працівників у міжкурсовий та міжатестаційний період як одного із шляхів підвищення якості освіти.
Лютий 2015р.- участь у Всеукраїнському фестивалі сценаріїв виховних заходів із трудового виховання (Шкільний світ). Виховний захід з трудового навчання профорієнтаційного напрямку «Назустріч власній долі» (Лауреат конкурсу.)
Матеріали розміщені в газеті «Трудове навчання» №9 вересень 2015р.
Грудень 2015-2016 н.р – участь у Інтернет-конференції «Виховний процес у навчальному закладі як цілісна система: теорія та практика» (Патріотичне виховання як один із компонентів цілісної виховної системи закладу освіти).
Участь в Третій Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти» у номінації «Пошуково-дослідницькі підходи у вивченні навчальних предметів,дисциплін в умовах становлення інформаційного суспільства».
Вчитель предмету « Захист Вітчизни».
Травень 2013-2014 н.р.- II місце у конкурсі строю та пісні при проведенні Всеукраїнської військово-патріотичної спортивної гри «Зірниця».
Грудень 2014-2015 н.р. – команда ЗОШ №10 посіла 2 місце у міських змаганнях з кульової стрільби до 23 річниці ЗСУ.
Квітень 2014-2015 н .р.- I місце у конкурсі строю та пісні та III місце з кульової стрільби при проведенні Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри „Сокіл” („Джура”).
Таким чином, усім, хто причетний до атестації педагогічних працівників, слід пам’ятати, що атестація в школі – це безперервний процес, завершення якого в ході поточного навчального року є також і початком атестації педагогічних працівників у новому навчальному році. Отже, від якості спільної роботи всіх суб’єктів навчального процесу, які досліджують рівень професіоналізму педагога, залежить і результат атестації.